Από δύο έγιναν τρία τα ζευγάρια με ελληνική παρουσία στο διπλό ανδρών του επικείμενου Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ατομικών αγωνισμάτων.
Την παρουσία της στον τελικό του σύνθετου ατομικού, μέσα από τον οποίο θα διεκδικήσει το Σάββατο την Ολυμπιακή πρόκριση, εξασφάλισε η Ελένη Κελαϊδίτη στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ρυθμικής γυμναστικής της Βάρνας.
Ενιαία «τηλεπίσκεψη» και στις έξι τάξεις του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ληξουρίου, πραγματοποίησε το καινοτόμο πρόγραμμα του Υφυπουργείου Αθλητισμού, «Ζήσε Αθλητικά», με τον Ολυμπιονίκη, Δημήτρη Παπανικολάου.
Η Ελλάδα παίρνει τη θέση που της αξίζει στην Ευρωπαϊκή Ολυμπιακή οικογένεια, με την εκλογή του Σπύρου Καπράλου στην ηγεσία των Ευρωπαϊκών Ολυμπιακών Επιτροπών, όπως τόνισε ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής στις πρώτες του δηλώσεις προς τους Ελληνες φιλάθλους:
Για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως και ξεχάσετε να πείτε "χρόνια πολλά" στα αγαπημένα σας πρόσωπα
Formula 1: Δύο ομάδες, τέσσερις πιλότοι χωρίς βαθμό. Και που να τον βρουν…