Μετά την αναβολή των Ολυμπιακών Αγώνων για το καλοκαίρι του 2021 η Διεθνής Ομοσπονδία Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης είχε βάλει σε προτεραιότητα την αναθεώρηση του συστήματος των προκρίσεων για το Τόκιο.
Με εντυπωσιακά αποτελέσματα έφτασε στο τέλος του σήμερα το Πανελλήνιο πρωτάθλημα νέων-νεανίδων και παράλληλα η αγωνιστική περίοδος Efiviko Covid-19_Gaintatzi_winner2019-2020! Πρωταθλητές Ελλάδας στο αγώνισμα του απλού αναδείχτηκαν δύο παιδιά από τις ηλικιακές κατηγορίες παίδων-κορασίδων!
Στον Αθλητικό Όμιλο Ταταύλα και τις Σάρισες Φλώρινας πήγαν οι πανελλήνιοι τίτλοι στο ομαδικό νέων και νεανίδων Efiviko Covid-19_Sarises_winnersαντίστοιχα, στην επιτραπέζια αντισφαίριση, για την αγωνιστική περίοδο 2019-2020.
Ήταν φανερό από την αρχή κιόλας του καλοκαιριού ότι οι συνεχιζόμενες επιπτώσεις από την πανδημία θα οδηγούσαν σε περαιτέρω αναβολή των διεθνών τουρνουά στην επιτραπέζια αντισφαίριση.
Ο Γιώργος Κοσμάς στο απλό παμπαίδων και η Γεωργία Σπανού στο απλό παγκορασίδων αναδείχτηκαν πρωταθλητές Ελλάδας στην επιτραπέζια αντισφαίριση για την περίοδο 2019-2020.
Η Φλώρινα δεν είναι στην επικαιρότητα της επιτραπέζιας αντισφαίρισης αυτές τις ημέρες μόνο για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα παμπαίδων-παγκορασίδων, που διοργανώνει σήμερα και αύριο στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο της.