Με τον ΟΦΗ να έχει ανοίξει το σκορ στο 16' με τον Γιακουμάκη, προέκυψε ένταση ανάμεσα στους παικτες και την... εξέδρα λίγο πριν το φινάλε του πρώτου μέρους.
Στη φυσούνα βρέθηκε στο ημίχρονο του ΑΕΛ-Αστέρας ο Αλέκης Κούγιας και δημιουργήθηκε ένταση με τους διαιτητές, όπως και με παίκτες των φιλοξενούμενων