Ήταν άνοιξη του 1992 στη Στουτγκάρδη όταν η ελληνική επιτραπέζια αντισφαίριση κατακτούσε τα πρώτο της μετάλλιο σε Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ανδρών-γυναικών.
Πραγματοποιήθηκαν το βράδυ της Πέμπτης 11/08 στο ξενοδοχείο Leonardo στο Μόναχο οι πρώτες κληρώσεις των ατομικών αγωνισμάτων για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα επιτραπέζιας αντισφαίρισης
Πρόβα τζενεράλε ενόψει Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, για τους Μίλτο Τεντόγλου και Κατερίνα Στεφανίδη απόψε στις 9μ.μ. στον τελευταίο αγώνα της σειράς Diamond League στο Μονακό.