Με επιστολή που έστειλε στους μετόχους της ΠΑΕ και το Δ.Σ. της ομάδας, ο Νίκος Παπαδόπουλος, τονίζει ότι θα υποβάλει την παραίτηση του, αν μετά την άδεια των Χριστουγέννων δεν έχουν λυθεί τα προβλήματα της ομάδας.
Ο Δημήτρης Σιώπης κατέθεσε προσφυγή ζητώντας να μείνει ελεύθερος ενώ δεν παρουσιάστηκε στην προπόνηση της Τρίτης.
Μια σημαντική κίνηση ευαισθησίας από τους παίκτες του ΟΦΗ.
Με αρκετά προβλήματα συνεχίστηκε την Τρίτη (19/12) η προετοιμασία του ΟΦΗ, για το παιχνίδι της Πέμπτης (21/12) με τον Πανιώνιο στη Νέα Σμύρνη, για την φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ατομικό ακολούθησε τη Δευτέρα (18/12)ο Σέρχιο Λεάλ, που έχει ενοχλήσεις στη γάμπα και είναι αμφίβολος για την αναμέτρηση της Πέμπτης (21/12, 15:00) με τον Πανιώνιο, για το Κύπελλο.
Να δούμε τι έκαναν το Σαββατοκύριακο τα τμήματα του ΟΦΗ σε όλα τα αθλήματα: