Βίντεο με τους φιλάθλους τους από το Παγκρήτιο μετά τη νίκη επί του Εργοτέλη, ανήρτησε ο ΟΦΗ στην επίσημη σελίδα του.
Με μια φωτογραφία, που ανέβασε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στον επίσημο λογαριασμό της στο Facebook, απο την εντυπωσιακή εξέδρα που δημιούργησαν πάνω απο 2 χιλιάδες φίλαθλοι του ΟΦΗ στο Παγκρήτιο στάδιο στο παιχνίδι με τον Εργοτέλη (2-4) η διοίκηση της ομάδας ευχαρίστησε τον κόσμο του ΟΦΗ για τη συμβολή του στη νίκη και κάλεσε τους φιλάθλους να γεμίσουν το Γεντί Κουλέ στο παιχνίδι του Σαββάτου (9/12, 3μμ) με την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ.
Την ακόλουθη δήλωση έκανε ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Φώτης Τσάλος, στην επίσημη σελίδα της ομάδας, με αφορμή τη νίκη της ομάδας μας, επί του Εργοτέλη (2-4) στο Παγκρήτιο στάδιο, αλλά και τη συνέχεια του πρωταθλήματος:
Με προπόνηση που έγινε την Τρίτη το μεσημέρι (5/12) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ξεκίνησε την προετοιμασία του για το παιχνίδι του Σαββάτου (9/12, 3μμ) με την Παναχαική στο Γεντί Κουλέ.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, ανέφερε τα παρακάτω στη συνέντευξη τύπου, μετά τη νίκη του Εργοτέλη, στο Παγκρήτιο στάδιο (2-4):
Ο ΟΦΗ έκανε το ...καθήκον του στο Παγκρήτιο στάδιο.
To TvSport
συνδυάζει την αθλητική ενημέρωση με βίντεο από την Κρήτη, την Ελλάδα και όλο τον κόσμο. Με οδηγό την αντικειμενική και έγκαιρη προβολή όλων των αθλητικών γεγονότων αλλά και με ανοιχτή τη δική σας συμμετοχή
Για Διαφήμιση
Μπορείτε να μας στείλετε e-mail στο info@tvsport.gr
ή να συμπληρώσετε τη φόρμα διαφήμισης κάνοντας κλικ εδώ.
Διαφ Πληροφορίες
Στοιχεία Επικοινωνίας
- (+30) 6936915717
- Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.