Ολοκληρώθηκε η φετινή αγωνιστική χρονιά για το ελληνικό μπάντμιντον, στο Σιδηρόκαστρο Σερρών, με τα τουρνουά των κατηγοριών αντρών-γυναικών, παίδων-κορασίδων κάτω των 17, και των μελλοντικών πρωταθλητών κάτω των 11.
Χαρούμενος για τη συμμετοχή και τις επιτυχίες των αθλητών ο προπονητής Χαράλαμπος Ιορδάνου
Ανακατατάξεις επέφερε στο πρόγραμμα της 25ης αγωνιστικής η αναβολή της αναμέτρησης ανάμεσα στον Ηρακλή και τον Ολυμπιακό.