Πολύ καλή παρουσία είχαν τα αδέρφια Δαυίδ & Γιώργος Ιωάννου, στο πανελλήνιο πρωτάθλημα κανόε-καγιάκ ήρεμων νερών, που διεξήχθη στο Ολυμπιακό κωπηλατοδρόμιο του Σχοινιά απ’ τις 31/7 ως τις 2/8.
Με τους τελικούς του απλού έφτασε στο τέλος του σήμερα το απόγευμα, στο Βαραζντίν της Κροατίας, το 4ο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Under 21.
Τα Χανιά και το Ηράκλειο που επικράτησαν στους ημιτελικούς με το ίδιο σκορ (4-2) στα πέναλτι, οι Χανιώτες επί της Αχαΐας (κανονικός αγώνας 1-1) και το Ηράκλειο επί των Σερρών (0-0), θα διεκδικήσουν τον τίτλο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Προεπιλογής ΕΟ Κ-16, στο πλαίσιο της τελικής φάσης που φιλοξενείται στον Βόλο.