Με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Στάικου (33΄) και έναν «κεραυνό» του Βαφέα (85΄) ο ΟΦΗ επικράτησε (2-0) της Λαμίας και έπειτα από δύο σερί ήττες, επανήλθε στο δρόμο των επιτυχιών – Οι Κρητικοί είχαν κι ένα δοκάρι με τον Βούρο (39΄) κόντρα στους Φθιώτες, οι οποίοι…φάνηκαν μόνο στο δεύτερο 45λεπτο.