Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Μετά από αίτημα του ΟΦΗ που έγινε αποδεκτό από την Football league με τη σύμφωνη γνώμη του Παναιγιάλειου, το παιχνίδι της Κυριακής (2/4), το οποίο επρόκειτο να ξεκινήσει στις 4μμ, θα αρχίσει στις 3μμ, για συγκοινωνιακούς λόγους.