Ο ΠΑΝΟΜ παρά τις ελείψεις προκρίθηκε στην επόμενη φάση του κυπέλλου Ερασιτεχνών αποκλείοντας εκτός έδρας την Επισκοπή με 5-4 στα πέναλτι.
Ο ΠΑΝΟΜ κατέκτησε το κύπελλο της ΕΠΣΗ επικρατώντας με 1-0 του ΠΟΑ στον 47ο τελικό που έγινε στοκατάμεστο γήπεδο του Τυμπακίου. Το χρυσό γκολ πέτυχε στο 90' ο Μυλωνάς.