Ο ΟΦΗ έκανε συγκινητική προσπάθεια απέναντι στην Ξάνθη, έφτασε σε σκορ πρόκρισης, όταν προηγήθηκε με 2-0 με γκολ απο τους Χαντί (23') και Βουό (66'), αλλά η Ξάνθη, με ένα σούτ στο παιχνίδι (!) κατάφερε να «κλέψει» την πρόκριση με το γκολ του Λουσέρο στο 76'.
Ανακοίνωση διαμαρτυρίας για την διαιτησία του Αρετόπουλου στο παιχνίδι Αρης-ΟΦΗ 1-0 εξέδωσε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Με προπόνηση που έγινε τη Δευτέρα (30/1) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για τη ρεβάνς με την Ξάνθη (Τρίτη 31/1, 4μμ) στο Γεντί Κουλέ, για την φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδος.
«Ο ΟΦΗ είναι μέσα στις 6 καλύτερες ομάδες της Ελλάδας και για μένα ήταν σοκ, όταν μου είπαν ότι παίζει στην Β' Εθνική» δήλωσε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Ντέρεκ Μπόατεγκ, αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του με τον ΟΦΗ.
Μια σπουδαία μεταγραφή ολοκλήρωσε τη Δευτέρα (30/1) ο ΟΦΗ.
«Ο ΟΦΗ δεν θα τα παρατήσει, γιατί δεν έχει τελειώσει ακόμη τίποτε. Ούτε καν ο πρώτος γύρος» ανέφερε ο προπονητής του Αρη Νίκος Αναστόπουλος, ο οποίος χαρακτήρισε τη νίκη της ομάδας του, του Αρη, επί του ΟΦΗ «σημαντική νίκη, απέναντι σε μια ομάδα με τους ίδιους στόχους».