Η Εθνική Γυναικών αναχώρησε σήμερα (6/11) για το Ηράκλειο της Κρήτης, όπου για τα προκριματικά του Ευρωμπάσκετ θα αντιμετωπίσει τη Βουλγαρία (12/11) και τη Σλοβενία (14/11). Οι παίκτριες φωτογραφήθηκαν με τις μάσκες τους λίγο πριν μπουν στο αεροπλάνο.
Στην αποστολή βρίσκονται οι: Άρτεμις Σπανού (Γκντίνια), Άννα Σπυριδοπούλου (Ολυμπιακός), Αγγελική Νικολοπούλου (Ολυμπιακός), Άννα Νίκη Σταμολάμπρου (Ολυμπιακός), Διονυσία Αλεξανδρή (Ολυμπιακός), Πηνελόπη Παυλοπούλου (SEPSI OSK), Ιωάννα Δίελλα (Παναθηναϊκός), Ελεάννα Χριστινάκη (Αλ Κάθερες), Μαριέλλα Φασούλα (Αλ Κάθερες), Δανάη Παπαδοπούλου (Παναθλητικός), Ρία Πατεράκη (Εσπερίδες), Έλενα Μποσγανά (Κρόνος Αγ. Δημητρίου), Χριστίνα Αναστασοπούλου (Πρωτέας Βούλας), Γεωργια Γρηγοροπούλου (Κρόνος Αγ. Δημητριου), Αγγελική Βιντσιλαίου (ΠΑΣ Γιάννινα).
sports3.gr